2014. január 24., péntek

Vizsgákon túl...

Pont egy hete végeztem az utolsó vizsgámmal is. Végül egy négyessel és 9 ötössel végződött a félév. Nem panaszkodom. ^^ Viszont mivel nem volt sok felvehető tárgy ebben a félévben, csak 24 kreditet szereztem. Így nem tudom, számíthatok-e ösztöndíjra... :/ 

Viszont... Egy hete csak pihenünk, játszunk, főzőcskézünk és sütögetünk medvémmel. Ilyenkor tudom igazán becsülni, hogy csak 3 hét vizsgaidőszakom van + 1 UV-hét. Lehet, hogy sűrűn vannak a vizsgák, de mindig hamar végzek velük. 

Rendeltem mostanában pár apróságot:
  • a sikeres vizsgák örömére egy méhecskés fülbevalót, ami már hónapok óta a wishlistemen volt:
  • és egy új tolltartót a félévkezdésre:

Az elmúlt hét isteni pihengetéssel telt és rengeteget Sims-eztem, illetve végigjátszottam a LEGO Marvel Super Heroes-t. Tervben van még pár játék, de perpillanat jól esik csak játszogatni és semmire sem gondolni. A twitteremet és az instát is hanyagoltam mostanában. Na majd, ha kezdődik megint a hajtás...
És van egy új játékom androidra is, ami elég jól leköt mostanában, de erről majd külön írok egy posztot.

A főzőcskét tekintve, mivel csak ketten vagyunk itthon napközben, a napi feladatok (takarítás, beágyazás, mosás) mellett van időn egymásra és közösen szoktunk készíteni valami fincsi ebédet/desszertet. 
  • pirított zöldséges tészta (Örök sláger... ^^)
  • csokis keksz (Mi ezt a receptet készítettük el, de nagyon ellaposodtak a kekszecskék, úgyhogy legközelebb ezt próbáljuk majd ki.)
  • Óriás almás palacsinta (Incsi-fincsi. (: )
Ennyit a gyors helyzetjelentésről. Hamarosan jelentkezem.


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése