2014. február 28., péntek

Mission accomplished

Ím, eljött ez a nap is! Végre végeztem a 30 napos kihívásommal. Az első pihenőnap óta nem volt izomlázam és egyre könnyebben mentek a gugik. Közben persze dynair-eztem is esténként, de nem előre megszabott program szerint, csak mindenből, amennyit bírtam. Most, hogy ez megszűnt, keresnem kell egy fokkal nehezebb edzéstervet. Sokkal jobb, ha tudom miből és mennyit kell csinálnom. Ha vannak céljaim és azokat elérem, akkor van miért büszkének lennem. :)


Most, hogy beköszöntött a tavaszias idő (minden mocskával együtt), azt tervezem, hogy eljárok futni. Már be is szereztem hozzá egy cipellőt. Első látásra megtetszettek a színei. *_* Nem túl profi, de a felső rész közvetlenül a talphoz van varrva, a talpa rugalmas és a betét elvileg elnyeli a rázkódást. Ha esetleg belejönnék, majd úgyis beszerzek egy jobbat. (btw a Lidl-ben vettem 5ezer pénzért, ha valaki érdeklődne...)


És végre megjött ez a fülbevaló is, amit még a sikeres vizsgák örömére rendeltem magamnak. Gyönyörűséges, pont mint a képen. Kicsit hosszú és először csöppet húzta a fülem (elszoktam a lógós füliktől), de pár óra után megszoktam. Imádom!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése