2014. február 13., csütörtök

Valentin

Minden alkalomnak örülök, amikor megajándékozhatom Medvét. Gyakran különösebb ok nélkül is megteszem, de ha épp Valentin nap van, csak annál jobb!

Két aprósággal készültem a részére:

Az első, egy kis s.k. üdvözlőlap, amihez az ötletet innen vettem. Ennek apropója, hogy gyakran hív engem aprókának és egyébként is nagyon szeretjük az erdei állatokat. Főleg a rókát!


A másik ajándékom viszont ehető. A legkedvencebb fűszere a fahéj, ez tudott. Legszívesebben mindenbe fahéjat tetetne velem, talán még a pizzaszószba is. Tehát fahéjas tekercset készítettem neki (Via receptje alapján). Nem is akármilyen. Szív alakút, rózsaszín mázzal.


Sajnos este 6-ig óránk van, de utána egyből Bicskére megyünk. A program pedig iskola után főzőcskézés lesz: mogyorós-gyömbéres csirkét készítünk, megvacsizunk és egy üveg bor társaságában talán megnézünk valami jó filmet is. Vagy ő játszik (Wildstar beta lesz...) én pedig Breaking Bad-et nézek. :D


A Valentin menünk végül TomYum és a gyömbéres-mogyorós csirke lett. :)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése