2014. március 17., hétfő

Medvenap 2014

Már hetek óta tervezek, készülődöm, mérlegelek, hogy mi, s miként legyen Kr szülinapján. Mégias csak pénteken este értem el arra a pontra, hogy mindent javarészt tisztán látok magam előtt.

Múlt héten megvettem az ajándék második felét is (Tudom, hogy az első feléről sem írtam, de holnap úgyis minden kiderül.) , aztán még készítettem hozzá egy apróságot. Nagyon fog neki örülni! (Remélem...)

Azt is tudom már, hogy milyen tortát sütök majd. Tulajdonképpen épp most sütöm. Mackó kérésére fehér csokitorta lesz, a krém pedig fehér csokis ganache lesz. A recepteket itt és itt találtam. Remélem, ez is jól sikerül...


UPDATE!

Eléggé féltem, hogy nem fognak tetszeni az ajándékok, de nagyon örült nekik! A torta szörnyű édes lett, nekem nem ízlett, de medve megette. :) Perfect!


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése