2014. április 20., vasárnap

Egyéves kicsi Mina

Április 20-án volt pontosan egy éves Wilhelmina cicánk. Elképzelni is nehéz, hogy amikor júniusban 8 hetesen elhoztuk, még elfért a tenyeremben, olyan picike volt. Most pedig 3 kilós és gyönyörű szép cicanő lett belőle. 

Igazi akaratos, ellentmondást nem tűrő felnőtt cica lett. Nap közben folyton rohangál és játszik, de éjszaka bebújik mellénk és dorombol, amíg el nem alszik. Még mindig úgy gondolom, hogy ez a cica volt életünk legjobb döntése.

Szülinapja alkalmából macskamentás cicakekszet sütöttem neki.

Hozzávalók:
  • másfél csésze liszt
  • másfél t.k. macskamenta
  • 1/3 csésze tejpor
  • fél csésze tej
  • 2 e.k. olvasztott vaj
  • 1 e.k. méz
  • 1 tojás
A hozzávalókat össze kell gyúrni, majd kinyújtani, falatnyi darabokra vagdosni és 180 °C-on kb. 20 perc alatt megsütni. Én még egy kicsit szárítottam a kikapcsolt sütőben, hogy ropisabb legyen.

Bár a macskamenta hatását nem érzékeltem, de Minának ízlik és nekem csak ez számít. :)


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése