2014. május 20., kedd

Helyzet

Az utóbbi posztjaimat olvasva szörnyen felszínesnek gondolhat az olvasó. Egész éjjel nem hagyott nyugodni ez a gondolat... Pedig egy cseppet sem vagyok lelketlen kis csitri, akit csak a cuccok érdekelnek.

Épp egy kisebb krízisen megyek keresztül a barátok hiánya miatt. Ami vagy azzal zárul majd, hogy mégis találok valakit, aki hasonlóan hülye, mint én, vagy egyedül maradok (pontosabban Medvével ketten). Gimi óta Dorc volt az egyetlen, akivel szorosabb volt a kapcsolatom. Azóta nem is alakult ki mással hasonló komoly barátság. (Talán P-vel.) Reménytelennek érzem a barátszerzési projektet is, pedig próbálkoztam.

Foglalkoztat még az is, hogy vajon félrenevelem/tem-e a macskánkat. Az utóbbi napokban többször fújt rám, mint mióta nálunk van. Nem tudom, hogy ezt csak a tüzelés okozza nála (tegnap kezdődött), vagy ennyire megutált volna engem? Pedig jobban szeretem őt, mint a legtöbb embert. Ez is egy kis válságot okoz a lelkemben. (Nem elég, hogy nincsenek a barátaim, még a macskám is utál...)

A pénztelenség... A suli önhibáján kívül, már második hete nem tudta elküldeni az ösztöndíjakat. Frusztrál a csóróságom. Eleve nem nagy összeget kapok (10%), ami önmagában sem fedezi a kiadásimat, így mindig Medvére szorulok. Így pláne gáz, hogy számítottam rá és mégsem jön.

És elkezdődtek a vizsgák is, ami miatt legalább három hétre ismét idegroncs leszek. Ha minden igaz, június 7-én végzek és utána SZEVASZ! Minden panaszom ellenére, ez tartja bennem a lelket... :)


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése