2014. július 8., kedd

Képes poszt a nyaramról...


Erősen benne járunk már a nyárban és még mindig semmi tervem.

A szakdolgozattal sehol sem tartok. A címen kívül semmit nem hoztam létre. Annyira mihasznának érzem magam, hogy arra nincs szó. 

Úgy tűnik, hogy a nyaralásból sem lesz semmi. Talán barátok nélkül lemegyünk majd Balatonra pár napra Medvével.

Közben azért kreatívkodom is egy kicsit: 
  • varrtam egy ruhát, (ötlet és megvalósítás innen) A trikót a Humanában vettem, kemény 300 forintért, a szoknya anyagát pedig a Mester utcai I <3 Textil-ben, ha jól emlékszem 500 ft/m áron.
  • készítettem karkötőt (Etsy-n láttam hasonlót), 
  • befestettem a kulcsaimat (Ötlet Weheartit-ról). 


Odafigyelek arra, hogy mit eszem és minden nap megiszom egy nagy pohár smoothie-t, sok tépősalátával. Ebben speciel saláta, kajszi barack, őszibarack, banán és narancslé van. De szoktam répát, meggyet és cseresznyét is belerakni.

Folytatom a sorozatokat/filmeket, amiket a vizsgaidőszak miatt félbehagytam vagy el sem kezdtem. (Vikingek, Hannibal, Girls, Breaking Bad stb.)

De nem elégít ki ez a semmittevés.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése