2014. július 18., péntek

Újhaj, újén

Már a vizsgák óta (sőt még korábban) tervezem, hogy nyárra levágatom a hajam egy fokkal rövidebbre. És ezen a héten végre volt időm, alkalmam, affinitásom eljutni a fodrászhoz.
Eredetileg arra gondoltam, hogy olyan hajat vágatok, mint nyusszifülnek van. Végül nem mutattam meg a képet a fodrásznak, hanem inkább a saját instrukcióimat mondtam el. Az eredmény pedig az alábbi lett. 
A magam részéről én meg vagyok vele elégedve. Kényelmes, laza, nem lapul le, hamar megszárad. (Y) És tetszik!

A másik dolog, amiről írni akarok, egészen más: azt hiszem találtam magamnak egy új hobbit,

A Futást!

Még csak kétszer voltam (úgyhogy nem kiabálom el), de nagyon élvezem. Egyelőre csak a Hajógyárin futok 1 kört naponta, de szeretnék fejlődni benne. Közben úgy érzem, hogy fáj. Azt hiszem, hogy nem bírom tovább, a végén viszont nagyszerű érzés, hogy mégis megcsináltam. Segít, hogy ne érezzem magam akaratgyenge lúzernek.


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése