2014. augusztus 27., szerda

5. évforduló

Vasárnap (még mindig augusztus 24-én) ünnepeltük Medvével az 5.(!) évfordulónkat.

Bár én már hónapok óta foglalkozom az ajándékokkal (ötletelés, tervezés, kivitelezés), magát az ünneplés megszervezését mégis az utolsó pillanatra hagytuk sajnos. Szombaton délután még mindig ott tartottunk, hogy vajon hova menjünk/mit csináljunk majd másnap ünneplésképpen.

Végül úgy döntöttünk, hogy pizzázunk valahol. Medve kiválasztotta az éttermet, és gyorsan elküldte a foglalást is, hogy mindenképp legyen helyünk. A Jászai Mari térnél voltunk egy pizzériában.


Az ajándékokról szólva: még hónapokkal ezelőtt nyertem a PonyChops blogon egy egyedi portrét Wita Puspitától. Nagyon tetszenek Wita grafikái! Választhattam, hogy egy egyéni portrét, vagy egy gazdi + állat portrét kérek tőle. Én az utóbbi mellett döntöttem. És pont időben érkezett meg Ausztráliából, hogy évfordulós ajándékká váljon.

Terveztem még egy bögrét (Medve említette, hogy mennyire szeretne egy "koffeines" bögrét), aminek a hátulján van egy kép Mináról és rólam (hogy csak ő lássa).

És készítettem egy-egy mini klónt magunkról.


Én pedig kaptam egy szörnyen cuki bögrét, ami Medve maga tervezett:

You are my significant otter!
Happy 5th anniversary!

(És megkaptam a szülinapi ajándékomat előre, hogy tudjam használni még amíg jobb az idő: a cicás kalapot! A képen is az van rajtam. (: )

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése