2014. szeptember 25., csütörtök

24.

11-én töltöttem be a 24-et. Csöppet ijesztő a szám. Kimondani is, de leírni még inkább. Úgy érzem, hogy ennyi idősen előrébb kellene tartanom, mint ahol momentán vagyok. Diplomával a kézben, munkahelyen, külön élve, magabiztosan. Nem látom kilátástalannak a helyzetet, csak magam tartom lustának, tesze-toszának, döntésképtelennek.

Az elmúlt egy évben szép eredményekkel vizsgáztam, minden feladatomat megcsináltam időre. Minden este lemosom a sminkem, próbálok figyelni arra, hogy eleget igyak és idén végre elkezdtem mozogni is. (mostanában a rossz időjárás miatt elmaradt) Barátokból tavalyhoz képest pontosan nullát (0) szereztem és az önbizalmam is nem, hogy javulni nem látszik, hanem még romlott is. A twitteren változó intenzitással, de aktív vagyok, páran már megismerik a nevem. Arra gondolok, hogyha máshol nem is, legalább ott összebarátkozhatnék pár emberrel.


A szülinapomról szólva: Szokás szerint magamnak készítettem el a tortámat, idén ananászkrémes torta lett, egyszerű piskóta tésztával. Szerintem nem lett az igazi, de ezzel úgy tűnik, csak én voltam így. A születésem estéjét itthon töltöttük Medvével, elmentünk írószereket vásárolni <3, eszegettünk, iszogattunk. Másnap Medve elvitt Halott Pénz koncertre az A38-ra. Imádom, nagyon jó volt! ^^


A következő héten Medve szülei elutaztak wellness-elni 4 napra, úgyhogy végig náluk voltam, amíg nem voltak otthon. Így a szülinapom ünneplése tulajdonképpen egy fesztivállá duzzadt. Age of Empires 3-aztunk, boroztunk, finomakat ettünk, egyebek...

Kristóftól ugye a kalapot kaptam szülinapomra, még augusztusban. :) A szüleitől pedig egy szilikon spatulát, süti kiszúró formákat, 2 db szuflé formát és csokit kaptam. Köztudomású, hogy szeretek sütni, na. Öcsémtől és a barátnőjétől pedig kaptam egy übercuki baglyos bögrét.

Ha már említettem öcsémet, ő pontosan 2 évvel és 11 nappal utánam született, így már az ő születésnapját is megünnepelhettük. Azt ő tortáját is én készítettem (brownie torta, karamell krém, csokibevonat). És egy saját kezűleg festett biciklicsengőt kapott tőlem ajándékba.

torta 

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése