2014. szeptember 25., csütörtök

Autumn Wishlist

Autumn Wishlist

Autumn Wishlist by daire1 featuring a clear iphone case

Ha a kedvenc évszakomról kérdeznek, nem éppen az őszt mondanám. Ilyenkor kezdődik az évnek az a szakasza, amikor már vastag zoknit, dupla takarót és derékmelegítőt használok. Suliba menet kabátot és sálat veszek, amit jó esetben hazafelé cipelnem kell, rossz esetben pedig megbánom, hogy nem vettem fel még egy pulcsit alá.

Viszont itt vannak a finomabbnál finomabb ősszel érő gyümölcsök és zöldségek, a szüreti mulatságok, nagy meleg pulóverek, ilyenkor már előveszem a termoszomat is és reggelente abban viszem a forró teát a suliba.

Bár még bőven van idő novemberig, de ez tekinthető amolyan névnapi wishlist-nek is. Kicsit ki is fejtem, hogy minek és miért örülnék. 

1. Rókák. Sál. Ezt azt hiszem nem kell megmagyaráznom. :)
2. Pár hete azt hittem, hogy elromlott a cicás karórám és nagyon  megijedtem, hogy óra nélkül maradok. El is kezdtem új órát keresgélni magamnak és ez a térképes darab nagyon megtetszett, sok mindenhez adhatna inspirációt a mindennapokban. (A cicásban végül csak lemerült az elem. Huhh...)
3. Hátizsákot már nagyon régóta szeretnék és ez a darab fazonjában és színében is elnyerte a tetszésem. Ezt azt hiszem meg is veszem magamnak _ösztöndíjnap_ után, de még nem vagyok benne biztos, hogy megéri az árát.
4. Erről írni akartam már egy másik posztban: (újra)elolvasom a HP sorozat részeit. Mostanában nagyon rá vagyok kattanva és egyébként is szeretnék egy új tokot a telefonomra. (Nem, természetesen nem iPhone.)
5. Új bögréhez új pulóver is dukál. :)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése