2014. szeptember 5., péntek

Őszi dekoráció ötletek

Anyunak keresgettem mostanában őszi dekorációkat a bölcsis csoportjának feldíszítéséhez. Anyu gondozónőként dolgozik és minden évszakra/ünnepre megfelelő dekorációt készítenek a csoportba. Ezért belevetettem magam a Pinterestbe, hátha találok neki pár új ötletet.

Találtam két nagyszerű ötletet. Az egyik igazi levelekből készült, a másik papírból, de szerintem mindkettő megvalósítható mind papírból, mind szárított levelekből. A sütőtökös dekortól most eltekintenék, nekem tetszik, de a Halloween nem igazán magyar ünnep...

  1. Papírból nagyon könnyen elkészíthető és bármilyen falfelületen jól mutat ez a kivágott leveles dekoráció. Nyomtatható levelek is tartoznak hozzá, de szerintem rajzolt levelekkel is nagyszerű lehet.

  2. Préselt levelekből pedig nagyon cuki állatkákat lehet kirakni, ha egy lapra ragasztjuk őket. Imádom az erdei állatkákat és a levélgyűjtés önmagában is nagyszerű programnak tűnik. :)


(A linkek a képekre kattintva elérhetőek.)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése