2014. október 5., vasárnap

Zuboly koncert (egyedül)

Úgy rémlik, talán már három év is eltelt azóta, hogy utoljára Zuboly koncerten jártam. A Virágoztass engem lemezbemutató koncertje volt az esemény és ott hallottam először Szabó Balázsékat, ők voltak az egyik előzenekar. 

Mindig is a szívem csücske volt az a Zuboly! (Anno még az MSN kiírásomban is benne volt. :D ) Izgalmas, ahogy keverik a különböző zenei stílusokat: Hip-hopot, breaket, technot, rockot stbstb. Épp ezért, amikor megtudtam, hogy szeptember 23-án a Kobuciban lépnek fel, tudtam, hogy ne hagyhatom ki ezt az alkalmat. Imádom azt a helyet: közel van, szimpatikus és van mixcsűr! 

Medve épp betegen feküdt Bicskén, nekem pedig nem sok kedvem volt egydül elmenni. Már napokkal előtte kiírtam Fb-ra és twittere, hogy partnert kersek a koncert erejéig, de senki nem reagált rá (foreveralone). Kezdtem beletörődni, hogy kimaradok ebből  abuliból is.

Aztán Barbi javaslatára mégis elmentem egyedül és őszintén szólva, nem bántam meg. :) Vettem fél liter mixcsűrt, megiszogattam magamban, s végül akadt társaságom is (ha lehet társaságnak nevezni), két enhyén ittas jómadár személyében.

A koncertet végigtomboltam egyedül is, ugráltam, énekeltem, jól éreztem magam. (Medvével nem tudok ilyen felszabadultan szórakozni.) Két új dalt is hallottam. Az egyik egy Ellie Goulding: Burn c. dalának, a másik pedig egy Avici: Hey Brotherjének a feldolgozása. Nagyon tetszett amind a kettő, remélem minél hamarabb fent lesz Spotify-on vagy legalább Youtube-on...


(a kép forrása: Facebook)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése