2014. november 7., péntek

Tamagotchi!

Általános iskolában volt már tamagotchim. Sőt, nagyon menő, dínós volt és imádtam. Aztán kölcsönadtam egy osztálytársamnak és többet nem került vissza hozzám. :( Soha többé...

Ezt a tamagotchit viszont a gimiben kaptam Dorctól. Egyik nyáron hozta Svéd-honból és ezt kaptam tőle a szülinapomra. (Akkoriban nagyon szerettem volna egyet, de Magyarországon már nem nagyon lehet kapni.)

Egy Tamgotchi Connection V3 volt (a képen a boci-mintás). Rá egy fél évre Dóri vett magának is egyet, egy kicsit újabbat (V4-et) és végre tudtunk együtt játszani. Ezeknek a tamagotchiknak infra port van a tetején, amivel kommunikálni tudnak egymással. Meglátogathatják egymást, elmehetnek randizni, ajándékot adhatnak és hasonlók. Gimiben legalább két évig ez volt a sláger. Legalábbis nekünk. :) 
(Ez eszembe juttatta, mennyire is hiányzik Ő...)


Hosszú a története, sokáig használtam, aztán pedig hosszú ideig csak állt az íróasztalom polcán, de a lényeg, hogy most újra elővettem és elemet tettem bele. Pár nap alatt úgy rákaptam, hogy már órák közben is megnézem az iskolában. Nagyon addiktív kis játék. :)

Sajnos a gyári festés (a bocis) nem volt valami tartós, pár hónap használat után lekopott. Ezután körömlakkal festettem ki szivárvány-színűre, viszont mára ez is megkopott, no meg az ízlésem is változott közben. Úgyhogy lemostam róla az összes lakkot és pár napja már azt tervezgetem, milyen színt és mintát kapjon legközelebb.

És azon is gondolkozom, hogy beruházok egy újabb modellbe. Mondjuk egy Tamagotchi ID L-t, aminek már színes a kijelzője. ^_^

A nagy fellángolás örömére, úgy gondoltam, hogy itt a blogon dokumentálnám, hogy épp milyen állapotban van a tama, mikor született, meddig élt, milyen fajba tartozott, etc. 

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése