2015. február 10., kedd

2014

2014-nek vége. Ráadásul azóta már több, mint egy hónap is eltelt. Én pedig még mindig azon gondolkozom, hogy mit írhatnék ebbe az évértékelő posztba. Azt hiszem jobban nyomon kellene követnem, hogy mik történnek velem, mert első nekifutásra szinte semmire sem emlékszem belőle.

Hosszas gondolkodás után ezt a pár említésre méltó momentumot találtam:
  • 2014 volt az első teljesen macskás év. Az első teljes naptári év, amit megosztottunk egy cicával.
  • 2 sikeres vizsgaidőszakot is letudtam a tavalyi év során.
  • Nyáron nem voltam nyaralni.
  • Helyette elkezdtem futni reggelente.
  • Végig csináltam a guggolás kihívást kétszer.
  • Újraolvastam a teljes Harry Potter sorozatot.
  • Nagyon sok tortát és sütit sütöttem.
  • Aktív voltam twitteren.
  • Kaptam egy cicás kalapot.
  • Medvével megünnepeltük az 5. évfordulónkat.
Sokkal fontosabbnak tartom viszont, hogy miket akarok elérni idén. Így egyben leírva kicsit nagyravágyónak tűnhet...
  • Megírom és beadom a szakdolgozatomat időben és remélhetőleg jó jegyet kapok rá.
  • Letudom az utolsó vizsgaidőszakomat is.
  • Sikeresen elvégzem a záróvizsgákat is.
  • LEDIPLOMÁZOK!
  • Eltöltök egy utolsó "szabad" nyarat Medvével.
  • Munkát szerzek, remélhetőleg a diplomámmal kapcsolatos területen.
  • (Ha az előbbi nem jön össze, elmegyek önkénteskedni fél évre az EU-ba.)
  • Összeköltözünk Medvével.
  • És közben persze folytatom a futós szokást, valamint továbbra is aktív leszek twitteren stb.
  • Elolvasom A gyűrűk ura könyveket.
  • Lefogyok valamennyit, formába jövök.
  • (Új) barátokat szerzek!
  • Vezetem a határidő naplóm. (Szerzek egy filofaxot...)
  • Több vizet iszom. Sokat.
  • Medvével megtervezzük az esküvőnket. <3
  • Megcsináltatom a következő tetoválásom.
  • Elkezdek tanulni egy új nyelvet.
  • Konyhakertet nevelek.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése