2015. június 28., vasárnap

Államvizsga = álomvizsga

Fél éve ettől a naptól rettegtem. Folyamatosan úgy éreztem, hogy nem fog menni. (nagyon izgulós vagyok) Már 2 héttel előtte nem tudtam enni, az elalvás is csak gyógyszerrel ment. Szóval elég rendesen pusztítottam magam.

Június 18-án reggel halálra váltan mentem be az iskolába. Fel voltam rá készülve, hogy nem tudok semmit és zokogva török majd ki a bizottság előtt. De a többiek sem voltak jobb állapotban.

A vizsga végül máshogy alakult, mint reméltem. Nem a rossz értelemben. :) Három ötössel végeztem! (szakdolgozat, védés, záróvizsga)
(Úgy érzem, hogy nem megérdemelten kaptam ötöst, de ez más téma...)

Utána persze nem maradt el az ünneplés sem. Kár, hogy csak a végére jött össze igazán a csapat. :')





Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése