2015. augusztus 29., szombat

❤ 6. évforduló ❤

Ciki vagy nem ciki, én szeretek ünnepelni. Szeretek készülődni rá. Ajándékon gondolkodni, inspirációt, ötleteket gyűjtögetni és megvalósítani azokat. Ezért szeretem a Valentin napot is. Úgy gondolok rá, mint egy újabb napra, amin ünnepelhetek és meglephetem Medvét valami aprósággal.

Így van ez az évfordulónkkal is. Mások talán úgy gondolják, hogy túl nagy hangsúlyt fektetek rá, de év közben nem nagyon van alkalom, hogy ilyesmiket készítsek és én ilyenkor élem ki a kreatív hajlamaimat. :)

A képen látható apróságokat én készítettem Medvének. Egy üdvözlőlap, egy kis Hobbitos terrárium élő mohával és egy hordás telefon tok. Azt hiszem mindegyiknek nagyon örült. Én pedig egy szuper-édes válogatás CD-t kaptam tőle. <3


Ünneplésképpen pedig moziba mentünk és megnéztük a Minyonokat, mert egyrészt nem vetítettek mást a moziban, ami érdekelt volna minket, másrészt erre mindketten kíváncsiak voltunk. Egyébként jobb volt, mint amire számítottam. :)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése