2015. augusztus 22., szombat

Nyaralás 2015 (Balaton)

Idén kettesben mentünk nyaralni Medvével. Őszintén szólva izgultam a nyaralás miatt. Mi lesz, ha megunjuk egymást? Egy hétig csak ketten...

Reggelente elmentem futni. Minden nap változtattam egy picit az útvonalon, hogy ezzel is többet ismerjek meg a környékből. Egyik reggel például kifutottam a móló végére és találtam egy csodás kis erdős részt is a vasút mentén. 

Csak egyszerűbb ételeket főztem (Mac'n'Cheese,  kukorica leves, currys csirke...) és általában csak vacsorára, mert nappal szörnyű meleg volt. Másnap pedig az előző estit ettük és húztunk a partra fürdeni, máshogy nem lehetett kibírni a hőséget. 

Egyik este Medve elhívott pizzázni (aznap nem főztem :D), aztán sétáltunk a mólón és fagyiztunk. Akár évfordulós randinak is elment volna. De egyébként is nagyon jól teltek a napjaink. Imádtam róla gondoskodni, beszélgetni, kettesben lenni. Csak vele. Menni fog nekünk ez az "együtt élés-dolog". Bár már ott tartanánk...

Hétvégére aztán lejöttek a "fiúk' is (Kristóf két barátja) és indult a bulivonat. Pénteken és szombaton is széttáncoltuk a Thomas Pub parkettjét, de még hogy!? :'D Egyikünk cikibb volt mint a másik, de senkit sem érdekelt.

Végül csodásan sikerült a nyaralás! Imádtam minden percét. Sírni tudtam volna, amikor haza kellett jönnünk. Egyszerűen tökéletes volt. <3

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése