2015. augusztus 27., csütörtök

25. szülinapi kívánságlistám

Nem is tudom, minek készítem ezeket az összeállításokat évről évre. De idén leszek 25 éves, ami már egy negyed évszázad, így ennyi "luxus" igazán kijár nekem. 

Minden esetre az idei összeállításba tényleg nem fektettem sok energiát. Nem is szeretnék nagy ajándékokat. Sőt igazából ajándékokat sem akarok. Annak örülnék legjobban, ha a szülinapomig találnék munkahelyet. De ennek a pár apróságnak is nagyon tudnék örülni.
Birthday Wishlist 2015

Birthday Wishlist 2015 by mumiavadasz featuring a heart bookmark

  • Textilre vasalható foltok: pl. ez a Pusheen patch szörnyen cuki, de ahogy a rákerestem a neten, nagyon sokfélét lehet kapni, vicces feliratokkal. Jól jönne pár ilyen a farmerdzsekimre.
  • Hátizsák: nagyon tetszenek a most divatos hátizsákok műbőr betétekkel. Főleg a színes, törzsi/azték mintásak és az állatosak tetszenek nagyon.
  • A következő tetoválásom: ez a listámon a legköltségesebb darab. A minta egyébként nem a képen szereplő lenne, a képet csak illusztrációnak szántam.
  • Pecsét készlet: valójában ez is egy naptáras kiegészítő, sajnos a tintapárna nem tartozék, úgyhogy azt is szeretnék hozzá. Ez és ez is nagyon jó ám. 

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése