2015. augusztus 18., kedd

Diplomaátadó

Még nem írtam a diplomaosztóról, pedig ez is megtörtént. Egészen pontosan Július 11-én szombaton, 11 órától tartották, a főiskolán. Mi már napokkal előtte nagy készülődésben voltunk. Papa csak nekem engedte, hogy segítsek a főzésnél. <3

Medvével csinibe vágtuk magunkat. Ő az új öltönyében feszített, én pedig már hónapokkal ezelőtt megvettem a ruhámat (F&F) külön erre az alkalomra (és picit meg is kurtítottam, hogy megfelelő hosszúságú legyen). Amikor megvettem, még egyáltalán nem voltam benne biztos, hogy megszerzem ezt a diplomát. A szakdolgozatom sem volt kész. És a cipőt is imádom: gyönyörű és meglepően kényelmes is.


A tanárok nagyszerű beszédeket mondtak. Komolyan mondom, hogy nem számítottam ilyen jóra. Nem hiába szeretem ezt a főiskolát.

Végül kiváló minősítéssel szereztem a diplomámat (amire nem is számítottam), de ennél is nagyobb öröm volt számomra, hogy ott volt velem a családom is. Mindenki együtt örült velem. Az ünnepély után fotózkodtunk párat a családdal és talárban is, aztán mentünk Papáékhoz, hogy egy ebéddel koronázzuk meg ezt a napot.


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése