2016. január 13., szerda

Karácsony és Újév

Nagyon szeretem a karácsonyt! A tervezgetést, készülődést, az ajándékok elkészítését, izgulni, hogy vajon tetszik-e majd, az ételeket, amiket csak karácsonykor eszünk, hogy együtt van a család... ^^

A karácsonyt idén nagyon kis költségvetésből kellett kihoznom, tekintve, hogy még mindig nem sikerült munkát találnom. De feltaláltam magam és szokásomhoz hűen, kreatívan oldottam meg a problémát.

Mindenkinek saját készítésű táblás csokoládét készítettem. :)

Az inspirációt a Csakapuffin blogról vettem, a töltelékeket viszont magam találtam ki. Három változatban készültek a csokik: fehér csoki krém-Oreo, fehér csoki krém-francia drazsé és narancskrém-mézeskalács. 

Pár kép az elkészítésükről:


Bár jobban szeretek adni, mint kapni, de idén lefotóztam azt is, hogy miket kaptam Szenteste. (mini cupcake sütő, karácsonyi pulóver, LifeBook, körömlakkok, baglyos radír, és a karkötő, amit már kinéztem magamnak)


Idén kivételesen a Nagy Családi Karácsonyozás is egész jól sikerült. Volt egy kis feszültség, de mindenki felülemelkedett rajta. Itt is kaptam ajándékokat: egy sálat, harisnyát, ajakápolót és kézműves szappant. De a legnagyobb öröm az volt, hogy több, mint fél év után találkozhattam az unokaöcséimmel. Tündéri kisfiúk! ^^

Karácsony után kicsit lelassultak a dolgok. Én sem stresszeltem annyit az álláskeresés miatt. Hagytam, hogy a fejem búbjáig ellepjen az ünnepi hangulat. A szilveszter is ilyen békésen, csendesen telt el. Zsófival lementünk Bicskére. Sütöttünk virslis falatkákat, pizzát, társasoztunk és ipari mennyiségű üdítőt ittunk. Éjfél után tűzijátékoztunk, aztán még néztünk egy kis Vikingeket. 


Másnap arra ébredtünk, hogy esik a hó. Én kicsit korábban keltem, mint a többiek és ez nagyszerű alkalom volt rá, hogy kipróbáljam a mini muffinsütőmet is. Ami jelentem, nagyszerűen szuperál!


Ám mióta vége lett ennek a lassú, ünnepélyes időszaknak, engem is egyre jobban nyomasztanak a problémák, de ezt egy másik posztban még kifejtem...

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése