2016. január 14., csütörtök

Tervek 2016-ra

2015 sok szempontból előrelépés volt számomra (szakdolgozat, diploma), de nagyon sok téren semmit sem fejlődtem. Utólag visszatekintve ez egész év egyfajta egy helyben toporgásnak tűnik. Sok mindenen szeretnék változtatni 2016-ban. Éppen ezért jó pár dolgot elterveztem, amit részben már tavaly elkezdtem és folytatni szeretnék, részben pedig idén tervezek elkezdeni.
  • Folytatom a német tanulást: Komolyabban szeretném venni, jó lenne belőle egy nyelvvizsga.
  • Munkát szerzek: Tudom-tudom nem elég eltervezni. Sajnos. :(
  • Többet olvasok: Imádok olvasni, de többnyire utazás közben olvasok. Mostanában viszont alig jutok ki itthonról és emiatt az olvasmányaimmal is elmaradtam. Például el akarom olvasni a Szilmarilokat.
  • Összekaparom magam lelkileg: Az állástalanság nagyon megvisel. Elképzelhetetlenül unom magam. És szégyellem is. Itt vagyok, majd fél éve diplomával a kezemben és mégsem dolgozom sehol. Éppen ezért próbálok kompenzálni az itthoni segítséggel, a nagyszüleim segítésével és közben próbálom magam képezni is. 
  • Továbbra is segítek, ahol tudok: Otthon, Nagyiéknál, Bicskén, ahol tudok.
  • Folytatom a futást: Mivel nincs téli futóruhám, november óta a hideg miatt nem tudtam futni. Remélem hamarosan 10 °C felett lesz a hőmérséklet és megint elindulhatok. 
  • Persze állandó terv a fogyás és az erősödés is.
  • Összeköltözünk Medvével: Sokszor álmodom róla, hogy milyen lesz majd együtt lakni: csodás!
  • Felvételizek mesterképzésre: Remélem fel is vesznek!
  • Barátokat szerzek: Nyitott leszek, félreteszem a szorongásomat és igyekszem, igyekszem, igyekszem.
  • Belépek a Magyar Tolkien Társaságba: Medvével már évek óta járunk a Tolkien Napra, idén január 9-én is ott voltunk az AKG-ban. A hangulat mindig olyan családias, hogy elszántam magam, idén én is belépek. Kicsit félek tőle, mert nincs személyes kapcsolatom senkivel és jól összeszokott társaságnak tűnik, de az előző pontban már leírtam, hogy ezen túl kell lendülnöm.
Most hirtelen ennyi jutott eszembe, de folyamatosan jönnek újabb megvalósításra váró tervek, így nézek szembe a 2016-os évvel.

+UPDATE: mert eszembe jutott még pár dolog...

  • Persze,  hogy az ESKÜVŐ: idén szeretnénk meglépni ezt is. :)
  • Ezt még sehol nem írtam le, de tervezem, hogy indítok egy gamer blogot az általam kipróbált játékokról. Itt blogspoton már le is foglaltam a nevét, de azon gondolkozom, hogy e célból kipróbálom a Wordpress felületét.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése