2012. október 6., szombat

Az utolsó posztom: könnyes búcsú.

Ez volt az utolsó posztom a régi blogon. Megőrzöm archívumként. 
Ha érdekel valakit: daire.freeblog.hu 

Eljött ez a nap is. Megválok a régi blogomtól, hogy belekezdjek egy újba.2007 március 7-én írtam az első bejegyzésemet ide. rettentő nehéz még magamban is átgondolni, nemhogy leírni, mennyit fejlődtem azóta, tehát elégedjünk meg azzal, hogy rengeteget.16 évesből immár 22 lettem és öregedtem, okultam, művelődtem ugyan, de nem érzem jobbnak magam, mint aki akkor voltam, bár egyik-másik bejegyzést olvasva a fejemet fogom, hogy mire is gondolhattam akkor éppen. :)Szomorú vagyok. Olyan érzés ez, mint elbúcsúzni egy baráttól, aki a legtöbbet tudta rólad a világon, de valami megtört és talán már sohasem fogod látni. És, ha mégis, akkor sem lesz ugyan olyan, mint régen.[Ebben a blogban lezárom a kommentelést, viszont az utóbbi egy év bejegyzéseit (azt a párat) átviszem az új blogomba.]Mostantól itt találtok meg: mumiavadasz.blogspot.com .Bye Freeblog! Bye adminok! Bye blogocskám! <3

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése