2012. november 9., péntek

Múlt héten érkeztek

Kezdem azzal, ami elsőnek érkezett... :)


Trikolor cicás mobil jack-dugó dísz: abszolút meg vagyok elégedve vele! A dugó áttetsző műanyagból van, hajlékony, nem törik és pontosan illeszkedik az aljzatba. A cica maga nem nehezíti el a telefont, nem szokott beleakadni a dolgokba, nem csúszik ki. Egy gondom van csak, bár ez a telefonom rovására írható: Galaxy Minim van, amin az aljzat bemenete ferde (!?) és így a cica sem tud pontosan illeszkedni bele. Bezony, ezért nem használom a telefonom zenehallgatásra sem (mivel ferde a dugó, nem tudom tejességgel beledugni a fülesem és annyi a sztereóhangzásnak) . :)



Pacman pulcsi: Igazából nem éppen ilyenre számítottam. Pulcsinak pulcsi, de az anyaga eléggé vékony, így maximum hosszú ujjú pólóként tudom hordani. A méret éppen jó. Kínai L-es méretet rendeltem (ez volt a legnagyobb). Azt gondoltam, ez bőven jó lesz rám. Nos, nem annyira bőven, de jó lett, és ez a lényeg. Még nem mostam ki, kíváncsi vagyok, mi lesz a mintával...

És megérkezett mindkét unikornis fülbevaló. Élőben valahogy így mutat:




Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése