2013. június 17., hétfő

Nehezen bírom

Alapvetően csöppet önbizalomhiányos, csendes lány vagyok. Nehezemre esik megnyílni emberek előtt, ezért nem is szoktam kiadni magam, csak pár beavatottnak.
Talán éppen ebből adódik, hogy nem szeretem a hangos, akaratos, rosszindulatú, önző embereket. Persze az is lehet, hogy csak féltékenység van a háttérben. Hogy valójában irigylem az erejüket, de én nem vagyok pszichoanalitikus...
Viszont egy közeli ismerősöm, akit nekem is szeretnem kell, nagyon is ilyen ember.
Néha nagyon nehezemre esik tolerálni a viselkedését, de nem akarom megbántani sem őt, sem azokat, akik őt szeretik. Ezért néha inkább szórakozottnak, fáradtnak vagy migrénesnek tettetem magam, hogy ne kelljen beszélgetnünk.
Valójában szörnyen félek tőle. Nem akarom megbántani, de örökké tettetni sem tudok.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése