2013. július 29., hétfő

Inspiráció: Macskák

Bár azt ígértem, hogy nem lesz ebből sorozat, de most mégis eszembe jutott pár téma, amik köré szívesen kerítenék pár darabos válogatásokat. Például a macskák.

Imádom az állatokat! Minden állatot. Nem mondanám, hogy kifejezetten cicás típus lennék, de mióta van saját cicám, önkéntelenül is inkább hozzájuk húz a szívem, mint egyéb állatokhoz.


Elsőként egy pólót választottam ki, a Threadless oldaláról. A minta címe The Final Boss és egy cica, valamint egy lézerpötty néz farkasszemet rajta. Hogy ez nem nekem jutott eszembe... Egyébként a Threadless-ről szinte bármelyik felsőt elfogadnám, annyira jó mintákat használnak. (Link)

A második választásom cicás témában ez a Maine Coon (mina is épp ilyen) mintás cica alakú párna. Az eladó készít ugyanilyet táska verzióban is. (Link)

Harmadszorra egy képregénysorozatot választottam, amit imádok. Ez pedig nem más, mint a Doctor Cat. Egy valódi cica doktorról szól, aki a világ legcukibb orvosa és ezt nem is rejti véka alá. (Link)

És végül egy ékszert választottam utoljára. Annyira aranyos ez a cicás gyűrű! (Link)


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése