2013. augusztus 11., vasárnap

Évfordulós ajándékok

24-én lesz a 4. évfordulónk Mackóval és megbeszéltük, hogy idén valami különleges, kézzel készített ajándékkal lepjük meg egymást. Annyi minden eszembe jutott, mivel lephetném meg...
  • Egyedi festett pólóval. Valamilyen geek mintára gondoltam, vagy feliratra. Pólókból úgyis folyton csehül áll. :)  (Persze tele van velük a szekrény, de ő a nagy részét nem hordja.)
  • Gyurmasággal. Kézenfekvő lehetőség, de most valami másban gondolkozom. Ha minden kötél szakad, végső esetre ez is szóba jöhet.
  • Portréval vagy valamilyen kis saját készítésű rajzocskával, bekeretezve. Olyasmikre gondolok, mint ezek Meiliger Zitától. Persze én magam festeném/rajzolnám.
  • Kézzel varrt plüssállatkával. Ezen a téren is inkább a geek mintákban gondolkodom, de csodás ez a cukorfalat bálna is. :)
  • Fotókollázs a számítógépe/telefonja hátterének. Korábban ajándékoztam ilyet kinyomtatva, de nem lenne rossz ötlet elkészíteni nagyobb felbontásban és beállítani a hátterének.
  • És a legkockább évfordulós ajándékhttp://www.bitrebels.com/geek/the-geekiest-most-romantic-anniversary-gift-ever/ Nem szeretek másokat lemásolni, de ez annyira ötletes és annyira kocka, hogy jobbat ki sem találhatnék!
Az ajándékozáson kívül tervezünk még egy közös vacsit vagy ebédet, amit előbb együtt készítünk el. Tavaly az évfordulóra gyömbéres-mogyorós csirkét főztem és annyira ízlett neki, hogy idén is azt rendelte.


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése