2013. szeptember 3., kedd

Sorozatok, amiket nézek/várok [Part 1]

Dexter
Az igazságosztó sorozatgyilkos históriája már a 8. évadjánál jár és szomorú, de ez lesz a befejező évad. A történetvezetésen is érződik, hogy le akarják zárni és hiába tiltakoznék ellene, ez a Dexter már nem az a Dexter, mint 7 évaddal korábban volt. Véget kell érnie így vagy úgy.


Skins
Imádtam ezt a sorozatot! / évadon keresztül 3 generációnyi tini sorsát követtem nyomon. De most... Készült egy 7. évad is, ami a korábbi szereplők aktuális élethelyzetét mutatja be. Nos ezt az új évadot még nem láttam, de amint véget ér a Dexter, megtekintem. Sajnos nem hallottam róla túl jókat...


Spartacus
Már régen hallottam egy baráttól, hogy nagyon tetszene nekem ez a sorozat. Őszintén szólva, amikor először belenéztem, röhögőgörcs fogott el a gagyi vér-effektektől és a magyar szinkronban hallható csatakiáltásoktól. Aztán minden kifogásom ellenére folytattam és ütött. Az első évad nagyon tetszett, a második a főszereplő betegsége miatt egy rövidebb visszatekintő évad lett. A harmadikban pedig kénytelenek voltak végérvényesen lecserélni a Spartacust megszemélyesítő Andy Whitfield-et a készítők a színész halála miatt. Perpillanat a Harmadik évadot néztem végig, de tervezem, hogy megnézem az utolsó évadot is, ami sorban a negyedik.


Kínos
Valóban kínos, de van ilyen is. Minden bugyutasága ellenére szeretem ezt a sorozatot, bár a főszereplőt szörnyen megutáltam, az azonban érdekel, hogy a barátaival mik történnek. Kedves kis sorozat, sok kavarással, meg "HATALMAS" problémákkal ("Vajon tényleg bejövök a pasimnak?"-szinten).


Még van jó pár sorozat, aminek a következő évadjára várok, úgyhogy: Folytatása következik....

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése