2013. október 24., csütörtök

Varrógépem!

Pénteken az Auchan-hónapnak köszönhetően meg tudtam venni egy Singer varrógépet csupán 25 ezer forintért. Nagyon örülök neki! Bár ott van a régi orosz varrógépem, ami hol varr, hol meg nem, használati utasítás nem tartozik hozzá (ha lenne, az is gondolom oroszul lenne). És beható ismeretek nélkül csak kísérletezni tudok, most éppen melyik beállítás lesz jó a varráshoz, többnyire sikertelenül.


Most éppen szabásmintákat nézegetek, ugyanis szükségem lenne egy új táskára. Imádom a jelenlegit is, de amióta megvettem folyamatosan használom és ez sajnos lassan kezdi egyre jobban megviselni szegénykét.

Valami pakolósat szeretnék, amibe beleférnek a minden nap cipelt kis dolgaim (tolltartó, notesz, pénztárca, iratok, könyv, újság stb.). Arról, hogy az uzsonnám is beleférjen, már lemondtam.

Végül is találtam pár mintát, de a legtöbbjük fizetős. Abban viszont nem vagyok biztos, hogy érdemes megvennem egy szabásmintát teljesen kezdőként.

 
  

Persze találtam ingyeneseket is:

 

Még keresem a nekem való táskát, addig pedig gyötröm szegény öreg tatyómat...

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése