2013. április 17., szerda

Új kabim ^^

Oly sokáig volt a piszkozatok között ez a poszt, hogy már nem is aktuális, de én mégis megosztanám, mert nagy örömömet lelem benne.

Úgy kezdődött, hogy valamelyik Glamour Trendbiblia mellékletében láttam először a military kabátokat. A gimire emlékeztetett, amikor sokkal fiúsabb volt a stílusom, és gyakran hordtam military mintás ruhákat. Abból a korból már kinőttem, de ez a kabát mégis nagyon megtetszett nekem. Egyszerű, olivazöld, nagy zsebekkel, kapucnival (a szélén prémmel).

Később  (hónapokkal később pedig éppen aktuálissá vált egy új kabát beszerzése tavaszra. Már hetek óta kerestem magamnak Az új kabátot aztán szembejött velem a Bershkában Ő.

  
Én nagyon nem szeretek egyszerre sokat költeni. Mindig elfog miatta a lelkiismeret furdalás. Jogosan vagy jogtalanul. Ezzel a dzsekivel úgy éreztem, mégis kivételt kell tennem ééés nem bántam meg, imádom!

Az időjárás viszont közbeszólt és a havazás után hirtelen beköszöntött a jó idő (FACT!). És bizony Őt nem éppen 20°C-ra optimalizálták... Már várom, hogy elővehessem ősszel!! :3

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése