2013. március 19., kedd

3,5!

--Bár már majdnem egy hónapja volt - február 24-én - de ez a poszt azóta volt a piszkozatok között... Most úgy gondoltam, hogy közzéteszem.--

Nyugisan telt a 3 és feledik évforduló - vagy a 7. félévforduló?
Vettünk tofut és miso pasztát, dashi por, wakame és rizstészta  pedig még volt korábbról. Szóval miso levest csináltunk. Nyam-nyam, imádom! És elővettük a kínai porcelán tálacskákat, azokból ettünk. Nagyon "autentikus" volt... Kép sajnos nem készült. :/

Később pedig elvoltunk kettecskén. Filmeztünk, szeretgettük egymást... Annyira, hogy el is felejtettem odaadni neki az apróságot, amit készítettem. Történetesen az Ironman figurát, amit már korábban posztoltam itt a blogon.

Utólag megkapta és nagyon tetszett neki! :)


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése