2013. március 20., szerda

Impro torta Medve-szülinapra

Történt, hogy tegnap előtt, azaz hétfőn, azaz március 18-án elérkezett a Medve-szülinap.

Már jó előre kitalálta, mit szeretne kapni (természetesen egy méregdrága alkatrészt a számítógépébe), ezért nem is készültem különösebben. Megbeszéltük, hogy beleadok az új videokártyájába, amennyit tudok.
Végül mégis úgy döntöttem, hogy "meglepem" valamivel. Tulajdonképpen, nem volt meglepetés, mert az ő instrukciói alapján készült. ,,Valami csokis legyen, karamellás krémmel."

Felcsaptam tehát az internetet, közelebbről a Csakapuffint. Imádom a receptjeit! Kerestem egy csokitorta-receptet és találtam is egy aszalt szilvás csokitorta receptet, amiből ugye a szilvát sajnos ki kellett hagynom, Medve nem eszik ilyesmit. Sem zöldséget, sem gyümölcsöt... Megsütöttem a tortát és nekiláttam a karamellkrém utáni kutatáshoz. Erre is ugyanott találtam megoldást egy narancsos-karamellás torta személyében. Innen csak a karamellkrém ötletét és mibenlétét vettem át, végül mégis egy kis módosításra volt szükség, mert nekem túl hígra sikeredett. Végeredményben az én krémem inkább pudingszerű lett. Ezt a krémet kentem a tetejére, mivel a tortalap elég vékony lett és én nem mertem megkockáztatni, hogy kettévágjam. 

Végeredményben finom lett. Mindenkinek nagyon ízlett. Én (sajnos) a március 15-i kalandom miatt (illetve a fogam miatt) nem tudtam belőle sokat enni, csak pár falatot. :/


A végére pedig a torta díszítésének története Rage Comicban:

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése