2013. február 5., kedd

Ami közben kimaradt...

Amíg nem írtam, történt valami nagyon-nagyon fontos, óriási esemény... :)

Karácsony második ünnepén összegyűlt a család nálunk. Ilyen már nagyon rég volt, Nagyiék már nem is tudom, talán Peti általános iskolás ballagása óta nem voltak nálunk, tehát már 6 éve! Medvét és a szüleit is elhívtuk hozzánk. OMG

Tudni kell, hogy nincs sok hely nálunk, de rengeteget készülődtünk, takarítottunk, főztünk. És ekkor sütöttem meg a Puffinos Bounty brownie-t is. Őszintén szólva... Az utóbbi néhány sütési kísérletem alapján rosszabbra számítottam, de ennek ellenére nagyon jól sikerült! (A kép nem lett a legjobb sajnos. Felvágatlan állapotban nem mutatott ilyen jól, szeletelve pedig pillanatok alatt elfogyott.)


És hát a sikeres cukrászpróbán kívül történt még egy s más aznap... Nem kertelek tovább: Medve uram tényleg a Medve uram lett aznap, ugyanis megkérte a kezemet. ^^ Belegondolni is szédítő.

Egy nagyon szép, szolid kis gyűrűcskét kaptam tőle. A méret nem teljesen egyezik a gyűrűs ujjammal, de a középső ujjamra pont jó, úgyhogy azon hordom. (Shitty telefonos fotó.)


Mást nagyon nem is fűznék hozzá. Annyira édes és félős volt... Imádom! <3

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése