2013. február 6., szerda

Ötletek és tervek valentinre

Valójában nem hiszem, hogy a Valentin-nap annyira fontos ünnep lenne. Nagyon klisésen hangzik, de számomra minden nap felér egy valentinnel, amikor Medvével vagyok.

De Maci nem így gondolkodik... :) Szeretné mindenképp megünnepelni valahogy ezt a napot is. Én pedig semminek sem leszek az elrontója. Tavaly korcsolyázni voltunk (én életemben először).

Abban biztos vagyok, hogy nem akarom eltúlozni a költsègvetést. (Részben, mert az ösztöndíj csak márciusban érkezik. :/ )

A hangulat megteremtéséhez ott van például Via Fejelcsavarós Mixe, ha az otthonmaradós lehetőséget választjuk. Megjegyzem, ez nekem a legszimpatikusabb verzió: meghitt, nyugalmas és költségkímélő is egyben.

Menü... Sajnos 14-e épp csütörtökre esik, ami után nekem még van egy húzós péntekem, óraütközéssel. Ezért úgy gondoltam, csak valamilyen süteményt vagy édességet készítenék, amit aztán ketten elfogyasztanánk naagy-naaagy szerelemben. :) Erre több tippem is van:
  1. Az egyik lehetőség, valamilyen csudiszép cupcake, bár gyanítom, hogy ez Őmedveségének túl lányos lenne. 
  2. Lehetőség még a cukormázzal kidíszített keksz (egyszerű sugar cookie). 
  3. Vagy tooortaaaa! Erre is van több ötletem: red velvet vagy lehet valami egyszerűbb csokis dolog, netán a bounty brownie, amit karácsonykor is készítettem (Juj tényleg, erről még nem is posztoltam... :$). 
 De mindenképpen körülnézek majd a Csak a puffin-on! (Innen vettem a bounty brownie receptjét is.)


 És maradt még a kis figyelmesség, valami apróság, amivel meglepem, de mégsem felesleges mütyür, ami majd porosodik az asztalán. Ilyesmikből sajnos már épp eleget ajándékoztam neki... 
Első körben egy gyurmaékszerre gondoltam. Kézenfekvő választás lenne, de Medve úr nem az a nyakláncos típus, karkötőről és gyűrűről pedig nem is merek álmodni, hogy valaha is hordani fogja. 
De mindenképp olyat szeretnék, ami meglovagolja a kockaságát. :) Gyanítom, hogy idén is egy egyedi üdvözlőlap lesz belőle...


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése